{"id":6347,"date":"2021-09-29T16:40:29","date_gmt":"2021-09-29T14:40:29","guid":{"rendered":"https:\/\/www.billink.nl\/?p=6347"},"modified":"2022-10-06T13:53:14","modified_gmt":"2022-10-06T11:53:14","slug":"5-tips-optimale-klantbeleving","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.billink.nl\/de\/zakelijk\/nieuws\/5-tips-optimale-klantbeleving","title":{"rendered":"5 tips voor de optimale klantbeleving voor jouw achteraf betalende klanten\u00a0"},"content":{"rendered":"
\n
\n
<\/div>\n <\/div>\n
\n
\n
\n
\n

5 tips voor de optimale klantbeleving voor jouw achteraf betalende klanten.<\/span><\/h1>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n
<\/span><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
<\/div>
\n\t
\n\t\t
\n\t\t\t

29 sep 2021<\/b> | Blog | 2min leestijd<\/strong><\/span><\/p>\n\n\t\t<\/div>\n\t<\/div>\n\n\t

\n\t\t
\n\t\t\t

Bij Billink zetten wij elke dag alles op alles om de optimale klantbeleving voor elkaar te boksen. Dit kunnen we natuurlijk niet alleen. Bart den Outer van Billink heeft voor jou vijf manieren op een rijtje gezet hoe jij met jouw webshop kan bijdragen aan een optimale klantbeleving!\u00a0<\/strong><\/p>\n

 <\/p>\n

1. Wees duidelijk over het aanbieden van achteraf betalen op de landing- en product <\/b>pagina’s<\/b>\u202f<\/span><\/h2>\n

Klanten gooien aantoonbaar meer in hun winkelmandje als ze vooraf weten dat er bij het afrekenen gekozen kan worden voor achteraf betalen. Maak de klant dus zo vroeg als mogelijk duidelijk dat er afgerekend kan worden met Billink.<\/span>
\n\u00a0<\/span><\/p>\n

2. Stem het facturatieproces van Billink af met het afleveren van de zending.<\/b>\u00a0<\/span><\/h2>\n

Bij Billink hanteren we niet voor niets de\u00a0tagline\u00a0<\/span>Eerst zien, dan betalen.<\/span><\/i>\u00a0Hoe fijn is het dat het afleveren van de zending het startpunt is van de facturatie bij Billink. Dan weet je altijd zeker dat jouw klant eerst zijn spullen ziet, en dan pas betaalt.\u00a0<\/span>
\n\u00a0<\/span><\/p>\n

3. Snelle verwerking van retourzendingen<\/b>\u00a0<\/span><\/h2>\n

D\u00e9 meest gemaakte opmerking richting de klantenservice van Billink: Ik heb mijn order retour gestuurd, maar de webshop heeft het nog niet verwerkt. Een snelle verwerking van een retourzending zorgt niet alleen voor een blije klant, het zorgt er ook voor dat het limiet van de klant weer vrijgegeven wordt. Dat betekent weer verder met bestellen!<\/span>
\n\u00a0<\/span><\/p>\n

4. Wees bereikbaar voor vragen en wees eerlijk over de reactietijd <\/b>\u00a0<\/span><\/h2>\n

Een van de meest gehoorde irritaties bij klanten: De webshop is niet bereikbaar.\u00a0Het klinkt logisch om bereikbaar te zijn, toch is dit\u00a0niet vanzelfsprekend. Ook belangrijk:\u00a0manage de verwachting bij de klant. Als je niet in staat bent om een\u00a0webchat\u00a0binnen 1 minuut op te pakken, kies er dan voor om dit niet aan te bieden.<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n

\u00a0<\/span><\/p>\n

5. Benadruk de voordelen van betalen via Billink<\/b>\u00a0<\/span><\/h2>\n

Uit diverse onderzoeken is gebleken dat veiligheid en controle over de betaling en zekerheid over de kwaliteit van je bestelling de belangrijkste redenen zijn voor klanten om te kiezen voor achteraf betalen met Billink. Laat de kans dus niet liggen om dit kenbaar te maken aan jouw shoppende klant!\u00a0<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n

 <\/p>\n

Bart den Outer<\/span><\/b>\u00a0<\/span>
\nBart den Outer is sinds 2010 actief binnen de e-commerce en sinds 2018 verbonden aan Billink. In zijn functie als Operations Manager houdt hij zich onder andere bezig met klantbeleving, klant-optimalisatie en incassoprocessen.<\/span>\u00a0<\/span><\/p>\n\n\t\t<\/div>\n\t<\/div>\n

<\/span><\/div>\n\t
\n\t\t
\n\t\t\t

Deel dit artikel op:
\n

<\/div>
LinkedIn<\/a>
<\/span>
\"Share\"<\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
Pinterest<\/a><\/div><\/div>
Facebook<\/a>
<\/span>
<\/div><\/div>
fb-share-icon<\/a><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
Twitter<\/a>
<\/span>
\r\n\t\t\t\t\t\t\r\n\t\t\t\t\t\t\tTweet\r\n\t\t\t\t\t\t<\/a>\r\n\t\t\t\t\t<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
WhatsApp<\/a><\/div><\/div><\/div>
<\/div>