Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Verbrauch Geschäft
Verbrauch Geschäft
Shopseite Aktionen Kundenservice
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Senior Customer Care bij Billink.

Home →  Werkenbij → Senior Customer Care

Per direct | 32-40 uur | Rotterdam  

Wij bij Billink bieden webshops en consumenten Billink Achteraf Betalen aan. Dit geeft de consument de mogelijkheid om het product eerst in ontvangst te nemen, alvorens je betaalt. We hechten enorm veel waarde aan de klantbeleving, die voor ons centraal staat bij het aanbieden van onze dienst. Waar dat in heeft geresulteerd? Wij zijn beoordeeld als de beste online betaalmethode van NL en BE, met een score van 4.8/5 waar wij enorm trots op zijn. Dat hebben wij onder meer te danken aan onze geweldige klantenservice, waar betrouwbaar, snel, vriendelijk en accuraat wordt gehandeld.  

Wij, als team Billink, doen er alles aan om deze geweldige score te behouden. Dat is ook precies waarom je deze vacature leest. We zoeken namelijk een enthousiaste, gedreven en zelfstandige medewerk(st)er om ons customer care team te versterken voor 32-40 uur per week. Herken jij jezelf hierin? Lees dan zeker even door! 

Functieomschrijving 

Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan. 

Wat ga je doen? 

Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 20.00u is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan. 

Wie ben jij?

  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent bereid minimaal 1 dag in de week tot 20.00u te werken
  • Je bent klantgericht en staat stevig in je schoenen;
  • Je werkt zelfstandig en gestructureerd;
  • Je pikt informatie snel op en doorziet processen;
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands;

Wat bieden wij jou

  • Coördinerende functie in een jong ambitieus team;
  • Een marktconform salaris + reiskosten/thuiswerkvergoeding;
  • Een pensioenregeling zonder verplichte eigen bijdrage;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • De kans om ervaring op te doen in één van de snelstgroeiende FinTech bedrijven van Nederland;
  • Inwerktraject (op kantoor) en mogelijkheden om via trainingen je vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;

Geïnteresseerd? 

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Wij ontvangen je motivatie en CV graag! Sollicitaties worden continu bekeken en je kunt binnen 2 weken een reactie van ons verwachten. Je kunt je sollicitatie richten aan Bart den Outer en voor vragen kun je mailen naar [email protected]. Solliciteer nu via deze link

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Heb je vragen of wil je meer weten?

NEEM CONTACT OP!

Of bel 010-4141473

  • webwink
  • webshop keurmerk officeel partner