Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Verbrauch Geschäft
Verbrauch Geschäft
Preise Kontakt
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Ben jij je bewust van het effect van een goed ingerichte Payment Journey?

Door de Payment Journey te synchroniseren met je Customer Journey verlaag je de Cart Abandonment Rate. Daarnaast verhoog je de klant retentie, NPS en Customer Lifetime Value (CLV) significant. We hebben de afgelopen tijd veel input van onze klanten, partners en consumenten verzameld. Hieruit hebben we een reeks best practices gedefinieerd waar iedere webwinkel direct mee aan de slag kan om conversie te verbeteren.

Lage Cart Abandonment Rate

Meer duidelijkheid op voorhand zorgt voor een hoger percentage afgeronde aankopen.

Meer klant retentie

Door de juiste betaalmix én een proactieve communicatie daarover zorg je voor meer terugkerende klanten.

Hogere NPS score

Een gesynchroniseerde Payment- en Customer Journey zorgt voor een betere klantbeleving en dus een hogere NPS.

Hogere CLV

Een hoge NPS en hoge retentie zorgen voor een betere Customer Lifetime Value.

Gratis Payment Journey Consult

Onze specialisten hebben inmiddels honderden webwinkels gescreend en staan klaar om ook jouw webwinkel tot in detail te onderzoeken. We kijken naar alle fases van de Customer Journey en leveren je een rapport waarin we per fase de belangrijkste aandachtspunten op een rij zetten die jouw Payment Journey naar het volgende niveau kunnen brengen.

Meer weten?

Business-Orders (3)

Pakete

Bekijk onze pakketten en ontdek hoe voordelig jij Billink aan kunt bieden!
Naar Pakketten>

Integrationen

Integrationen

Billink heeft voor vrijwel ieder platform of omgeving een integratiemogelijkheid.
Naar integraties>

Contact-us

Contact ons

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan direct contact op
Contact>

  • webshop keurmerk officeel partner