Essayez toujours de prendre d'abord contact avec la boutique en ligne. Les boutiques en ligne affiliées à Billink sont tenues d'être accessibles par au moins deux moyens différents (téléphone, chat, e-mail, etc.). Une boutique en ligne n'est pas du tout accessible après plusieurs tentatives ? Veuillez alors remplir le formulaire de contact et nous allons voir ce que nous pouvons faire pour vous.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen reactie ontvangen? Stuur jouw correspondentie door naar Billink via [email protected]. Nous allons alors créer un ticket de litige et tenter de contacter la boutique.
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling hebt ingevuld. Wij controleren onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Wanneer wij aangeven dat het niet mogelijk is om de bestelling achteraf te betalen met Billink, kun je kiezen voor een andere betaalmethode. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Selon vous, il n'est pas logique que vous n’ayez pas été accepté(e) ? Il y a alors la possibilité de s'identifier en toute sécurité en ligne grâce à iDIN via de vertrouwde omgeving van jouw eigen bank. Heb je tijdens de bestelling een telefoonnummer opgegeven? Dan krijg je hier een sms over met de vervolgstappen. Nadat je voor iDIN hebt gekozen en je bank hebt geselecteerd, kom je in de beveiligde inlogomgeving van je bank. Na het inloggen krijg je te zien welke gegevens er met Billink worden gedeeld. Het gaat hierbij om je volledige naam, geboortedatum en adresgegevens. Deze worden vervolgens met één klik op de knop beveiligd naar Billink verstuurd. Billink ontvangt uiteraard niet jouw betaalgegevens en iDIN is dan ook geen betaalmethode. Ook jouw bank krijgt niet te zien welke webshop jij bezoekt.
Vous avez encore des questions sur l'acceptation ? Posez votre question ici.
Si vous ne pouvez pas vous connecter à l’application Billink app.l'application sur votre téléphone et redémarrez-la. Si cela ne fonctionne pas non plus, vous pouvez essayer de désinstaller l'application et de la télécharger à nouveau à partir du Google Play Store (Android) ou l’ Apple App Store (iOS). Si cela ne suffit pas, veuillez remplir le formulaire de contact et veuillez décrire en détail les problèmes que vous rencontrez avec l'application Billink.
Goed om te weten: wij werken dagelijks aan het doorontwikkelen van onze app. Elke vorm van feedback van jou als eindgebruiker is natuurlijk welkom.
Het kan zijn dat de webwinkel waar jij je bestelling hebt geplaatst een langere verwerkingstijd of leveringstijd heeft dan je van hen gewend bent. Wij hebben alle bij Billink aangesloten webshops gevraagd het kenbaar te maken bij ons, zodat wij hier rekening mee kunnen houden bij het versturen van de factuur. Gebruik de Track & Trace code welke je van de webwinkel hebt ontvangen om de actuele voortgang van je levering te checken.
Mocht jouw levering onverhoopt vertraging oplopen en is dat door de webshop niet kenbaar gemaakt aan ons, dan kunnen wij de factuur (al dan niet in samenspraak met de webshop) voor je pauzeren of uitstellen. Hiervoor kun je direct bijgaand formulier invullen. Zo hopen wij ook in tijden van pandemie ons credo “Eerst zien, dan betalen!” waar te kunnen maken.