Wat zeggen webwinkels over Billink?

4

Thijs

Doetinchem, 2017-10-24 15:35:16

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Ik heb al diverse berichten gedaan over 2 probleemzaken, telkens geen reactie terug. Nu nog steeds niet opgelost. Graag contact hierover.

4

Leo

Doetinchem, 2017-10-11 12:15:01

Beveelt Billink aan: Nee

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Regelmatig contact gehad over het niet via billink kunnen kopen door onze klanten. Een instelling meerdere malen moeten wijzigen, maar functioneert nog niet voor zakelijke klanten.

Antwoord Billink

Beste Leo, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. Het blijkt inderdaad dat je in het verleden niet goed bent geholpen met je probleem. Onze excuses daarvoor! Wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Billink

10

Mart

Roermond, 2017-10-07 16:22:01

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Goed overzicht

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Fijn Mart, dankjewel!

10

Klant

2017-10-06 15:51:28

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

9

Menno

Hem, 2017-10-06 15:42:35

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Nooit problemen gehad, wordt altijd snel geholpen. Zowel telefonisch als via de mail.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dankjewel Menno, fijn te horen!

10

Frank

Veenendaal, 2017-10-06 15:27:00

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Alles goed en correct geregeld

Verbeterpunten

Wanneer een klant een verkeerd emailadres is krijgt hij vanzelfsprekend geen factuur maar dit kan wel de betaling vertragen naar jullie toe.

Antwoord Billink

Dag Frank, we werken op dit moment aan een check op het e-mail domein, zodat we deze kunnen aanpassen wanneer hierin een typefout wordt gemaakt. Het is inderdaad voor zowel de consument als de webwinkel prettig wanneer de facturen goed aankomen.

8

Jordy

2017-10-06 10:38:42

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Duidelijk bedrijf

Verbeterpunten

Vormgeving van de backoffice kan beter

Antwoord Billink

Dankjewel Jordy! De klantomgeving is inderdaad een punt van aandacht en wordt op dit moment opnieuw vormgegeven.

10

Chris

Olst, 2017-10-06 10:18:57

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Doen wat ze aangeven!

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dankjewel Chris!

8

Edwin

Doetinchem, 2017-10-06 10:18:46

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

6

Ricardo

Almere, 2017-10-06 10:05:27

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Beter overzicht van de klantomgeving op de site, snellere betaling en betere communicatie. (wij krijgen bijvoorbeeld geen meldingen wanneer er wordt uitbetaald en ook niet dat een klant voor billink heeft gekozen bij het afrekenen)

Antwoord Billink

Beste Ricardo, dank voor je feedback. In de tussentijd hebben wij telefonisch met elkaar gesproken en aangegeven dat de klantomgeving opnieuw wordt vormgegeven. Voorafgaand aan een uitbetaling wordt er een e-mail gestuurd. Wanneer je een bericht wil ontvangen wanneer een bestelling is geplaatst met Billink, kunnen we dat voor je instellen. Wanneer je hierover nog vragen hebt, helpen we je graag via [email protected] of 010 - 41 41 473.

9

Jos

De Bilt, 2017-10-06 10:04:56

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

10

Wil

Nuenen, 2017-10-02 18:42:33

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

lage kosten en duidelijk

Verbeterpunten

geen

Antwoord Billink

Dag Wil, fijn te lezen dat je zo positief bent over Billink!

9

winter totalflooring

Genemuiden, 2017-10-02 18:05:31

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

altijd je geld en geen gezeur , heeft ons geen wint eieren gelegd

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dag Winter Totalflooring, dank voor jullie positieve review. Fijn dat jullie tevreden zijn over Billink.

9

Claudia

s-Hertogenbosch, 2017-10-02 15:12:42

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

handige tool Als er onverhoopt iets mis gaat, zijn ze flexibel

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dag Claudia, fijn dat je tevreden bent. We werken er hard aan om de tool nog handiger en gebruiksvriendelijker te maken!

10

Lieke

Almere, 2017-10-02 14:58:09

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dankjewel Lieke!

10

Joey

Almelo, 2017-10-02 11:34:50

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

goede service

Verbeterpunten

geen

Antwoord Billink

Dag Joey, gaaf dat je ons met een 10 beoordeelt, dankjewel!

10

Turkijevisum.nl

Assen, 2017-10-02 10:21:57

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Al enige jaren maken wij met volle tevredenheid gebruik van de diensten op www.turkijevisum.nl Als we vragen hebben worden die supersnel beantwoord via de e-mail. Ga zo door!

Verbeterpunten

Wanneer mogelijk: aangeven om welke reden een klant geen achteraf betaal optie kan krijgen.

Antwoord Billink

Dag Turkijevisum.nl, fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de service van Billink! Vanwege privacy redenen kunnen wij op dit moment inderdaad niet aangeven wat de precieze reden van afwijzing is. Met behulp van een kopie id-bewijs kan een consument wel aanvragen of een afwijzing terecht of onterecht was.

8

Sjoerd

Valkenburg, 2017-10-02 10:19:53

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Prima applicatie en klanten weten het ook goed te gebruiken.

Verbeterpunten

Telefonische bereikbaarheid voor support kan verbeterd worden.

Antwoord Billink

Dag Sjoerd, dank voor je positieve beoordeling en feedback.

10

JMF

Dordrecht, 2017-10-02 09:54:22

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dankjewel JMF!

9

Kinderwinkel.nl

Spijkenisse, 2017-10-02 09:51:30

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Goedkoop Klantvriendelijk Makkelijke backoffice om dingen zelf te regelen.

Verbeterpunten

Ik mis een knop om te kunnen annuleren, dwz ook de billink kosten. Soms worden items geretourneerd, zou leuk zijn als dit ook wordt gecrediteerd.

Antwoord Billink

Dag Kinderwinkel.nl, fijn dat jullie zo tevreden zijn over Billink achteraf betalen! Vanwege onze lage tariefstelling en omdat wij niet werken met een jaarcontract of abonnement, is het helaas niet mogelijk om de transactiekosten te crediteren op het moment dat we gestart zijn met het facturatieproces.

8

Durk

Naaldwijk, 2017-10-02 09:46:46

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Doen hun werk goed

Verbeterpunten

Qua Magento systeem berekening van de kosten kan beter.

Antwoord Billink

Dag Durk, dank voor je positieve beoordeling en feedback!

9

Patrick

Alkmaar, 2017-09-27 17:18:16

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dankjewel Patrick, fijn te lezen dat je tevreden bent over Billink!

10

Jørn

2017-09-27 16:00:59

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

werkt gewoon goed, nooit gedoe

Verbeterpunten

kosten specificatie (voor mijn eigen administratie) zou iets overzichtelijker kunnen NB: er is naar aanleiding van deze recensie direct contact met me opgenomen: alles is nu helder en precies zoals ik het graag wilde weten! Top opgelost dus!

Antwoord Billink

Dag Jørn, een 10, dankjewel! Onze financiële administratie heeft inmiddels contact met je opgenomen m.b.t. de kosten specificatie. Dank voor je feedback.

10

Ken

Den Haag, 2017-09-27 14:03:29

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Proactief in het meedenken. Whitelabel mogelijkheid. Goede service naar de debiteur.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dag Ken, wauw, een 10, daar gaan we van blozen :) Dank voor de positieve feedback!

9

Jan Willem

Voorst, 2017-09-27 13:18:42

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

duidelijk overzicht van wat er nog openstaat aan rekeningen. Wat er uit betaald wordt. Makkelijk ordermanagementsysteem waarin je zelf als bedrijf wijzigingen klanten kunt doorvoeren.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Dag Jan Willem, fijn dat je tevreden bent over Billink. Wij werken op dit moment aan een update van ons systeem, waardoor het nog overzichtelijker en intuïtiever zal worden.

9

Di-Jo

Rijnsburg, 2017-09-27 11:13:41

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Verbeterpunten

Geen opmerkingen ingevuld.

Antwoord Billink

Fijn te horen Di-Jo, dankjewel!

10

P.H.C.

Oss, 2017-08-17 10:37:26

Beveelt Billink aan: Ja

Pluspunten

Uitstekende service zowel naar ons als naar onze klanten, en dat tegen zeer scherpe prijzen.

Verbeterpunten

Indien het systeem ziet dat een mail niet aankomt, direct een factuur per post versturen.

Antwoord Billink

Dank voor je positieve review! Het is inderdaad mogelijk om direct een brief te verzenden wanneer een e-mail niet aankomt. Wij nemen contact met je op om de mogelijkheden door te nemen.

8.8

Dit is het gemiddelde cijfer van 27 klanten die ons beoordeeld hebben