Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Verbrauch Geschäft
Verbrauch Geschäft
Preise Kontakt
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Dit maakt Billink uniek!.

25 oktober 2023 | blog | 2 tot 3 min leestijd

Betalen is betalen. Het lijkt een commodity. Maar kijk eens naar een betaling in de supermarkt. Wat is het verschil tussen betalen bij Albert Heijn en Jumbo? In essentie weinig. Bij beide houd je je betaalpas voor het apparaat en ga je met de boodschappen naar huis. Maar als je kijkt naar de volledige betaalervaring, dan zit er wel degelijk verschil in ervaring. Denk bijvoorbeeld aan benadering en klantenservice. Precies die ervaring is waar wij ons op richten.

 

Betaalervaring

Bij Billink draait het om de gehele betaalervaring. Daar maken wij het verschil. Als Nederlands bedrijf zijn we geïnteresseerd in onze klanten en hun voorkeuren, zodat we voortdurend de betaalervaring kunnen verbeteren voor onze Nederlandse doelgroep. Hierin hebben wij een groot voordeel ten opzichte van internationale concurrenten die vaak een ‘one size fits all’-aanpak hanteren. Wij zijn daarentegen de local hero die ervoor zorgt dat alle communicatie en processen verlopen zoals een Nederlander verwacht.

 

Betaalcultuur

We geloven namelijk dat betalen iets cultureels is. Het verschilt per cultuur hoe mensen willen betalen en hoe ze benaderd willen worden. Bij Billink zijn we goed in het benaderen van consumenten en bedrijven die willen betalen in Nederland en België. We blijven trouw aan onze kernwaarden en willen onze klanten goed kennen voordat we ze introduceren bij achteraf betalen. We begrijpen bijvoorbeeld óók wanneer mensen beter vooraf kunnen betalen. Dat is prima; in dat geval nemen we hen niet mee in onze doelgroep. Hoe beter je de mensen kent, hoe beter je een inschatting kunt maken.

 

Wat de Nederlander wil

Met bijna vijftien jaar ervaring begrijpen we de verwachtingen van de Nederlandse klant. We gaan verder dan concurrenten die minder servicegericht, flexibel en innovatief zijn. Bovendien hebben we korte communicatielijnen, wat ten goede komt aan de klantervaring. Hoewel we een kleiner bedrijf zijn, hebben klanten gemakkelijk toegang tot onze medewerkers. We zijn bereikbaar van 9 uur ’s ochtends tot 8 uur ’s avonds, ook buiten reguliere werktijden en via alle denkbare communicatiekanalen. Dit is precies wat onze klanten waarderen.

 

‘Vertrouwen is voor ons van het allergrootste belang.’

 

B2C vs. B2B

Sommige bedrijven hanteren twee compleet verschillende strategieën op de B2C- en de B2B-markt. En hoewel wij ook verschil merken tussen deze twee doelgroepen, beseffen we dat achter de merchant ook ‘gewoon’ een persoon zit van vlees en bloed. Onze kernwaarden veranderen op dat gebied niet: we willen de merchant de best mogelijke betaalervaring bieden. Wij zijn technisch en innovatief. Door onze eigen software en een dedicated ontwikkelingsteam kunnen we snel schakelen bij veranderingen, aanpassingen en uitzonderingen. Dit is de reden waarom we het ook zo goed doen op de B2B-markt en waarom we blijven groeien.

 

Vertrouwen

Een ander aspect dat Billink uniek maakt, is de zekerheid die wij bieden aan zowel de consument als de merchant. Voor de consument doen we dit door middel van onze Käuferschutz abgedeckt ist?. We beschouwen onszelf als de beschermer van de consument. Als een consument ervoor kiest om achteraf te betalen, maar het product wordt niet geleverd, dan handelen wij dit af. Maar we beschermen óók de webwinkel als een consument niet betaalt. Vertrouwen is voor ons van het allergrootste belang.

 

Rotterdamse mentaliteit

We zijn trots op onze Rotterdamse mentaliteit. We zijn goed in wat we doen, maar lopen daar niet graag mee te koop. We maken liever waar wat we beloven. We bieden een persoonlijke benadering, zowel voor consumenten als ondernemers, en streven ernaar om altijd de beste ervaring te bieden en daarmee te zorgen voor een grote mate van tevredenheid. Dat maakt ons een betrouwbare partner voor betaaloplossingen in Nederland en België. Dus, hoewel het betaalscherm er op het eerste gezicht misschien hetzelfde uitziet, zijn de details en de ervaringen anders bij Billink.

Deel dit artikel op:

Ook Billink in je checkout?

Bekijk pakketten

Of klik hier om een offerte op te vragen. Onze sales afdeling zal dan een passend voorstel voor je opstellen en dit binnen 24 uur toesturen.

Meer weten?

Tarieven Calculator

Vul onze tarievencalculator in en ontdek hoe voordelig jij Billink aan kunt bieden! Naar Tarieven Calculator>

Integrationen

Billink heeft voor vrijwel ieder platform of omgeving een integratiemogelijkheid. Naar integraties>

Pakete

Bekijk onze pakketten en ontdek hoe voordelig jij Billink aan kunt bieden! Naar pakketten>

  • webwink
  • webshop keurmerk officeel partner