Versuchen Sie immer zuerst, den Online-Shop zu kontaktieren. Die mit Billink verbundenen Online-Shops sind verpflichtet, auf mindestens zwei verschiedenen Wegen erreichbar zu sein (Telefon, Chat, E-Mail, usw.). Ist ein Online-Shop nach mehreren Kontaktversuchen überhaupt nicht erreichbar? Dann füllen Sie bitte das Kontaktformular aus, und wir werden sehen, wie wir Ihnen helfen können.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen reactie ontvangen? Stuur jouw correspondentie door naar Billink via [email protected]. Wir werden dann einen Streitfall anlegen und versuchen, uns mit dem Online-Shop in Verbindung zu setzen.
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling hebt ingevuld. Wij controleren onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Wanneer wij aangeven dat het niet mogelijk is om de bestelling achteraf te betalen met Billink, kun je kiezen voor een andere betaalmethode. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Ist es Ihrer Meinung nach nicht nachvollziehbar, dass Sie nicht akzeptiert werden? Dann haben Sie die Möglichkeit, sich online mit iDIN via de vertrouwde omgeving van jouw eigen bank. Heb je tijdens de bestelling een telefoonnummer opgegeven? Dan krijg je hier een sms over met de vervolgstappen. Nadat je voor iDIN hebt gekozen en je bank hebt geselecteerd, kom je in de beveiligde inlogomgeving van je bank. Na het inloggen krijg je te zien welke gegevens er met Billink worden gedeeld. Het gaat hierbij om je volledige naam, geboortedatum en adresgegevens. Deze worden vervolgens met één klik op de knop beveiligd naar Billink verstuurd. Billink ontvangt uiteraard niet jouw betaalgegevens en iDIN is dan ook geen betaalmethode. Ook jouw bank krijgt niet te zien welke webshop jij bezoekt.
Haben Sie noch eine Frage zum Thema Akzeptanz? Stellen Sie sie hier.
Wenn Sie sich nicht bei der Billink appanmelden können, schließen Sie die App auf Ihrem Smartphone vollständig und starten Sie sie neu. Wenn auch dies nicht funktioniert, können Sie versuchen, die App zu deinstallieren und dann erneut aus dem Google Play Store (Android) oder dem Apple App Store (iOS)herunterzuladen. Wenn auch das keine Abhilfe schafft, füllen Sie bitte das Kontaktformular aus und beschreiben Sie die Probleme, die Sie mit der Billink-App haben, so detailliert wie möglich.
Goed om te weten: wij werken dagelijks aan het doorontwikkelen van onze app. Elke vorm van feedback van jou als eindgebruiker is natuurlijk welkom.
Het kan zijn dat de webwinkel waar jij je bestelling hebt geplaatst een langere verwerkingstijd of leveringstijd heeft dan je van hen gewend bent. Wij hebben alle bij Billink aangesloten webshops gevraagd het kenbaar te maken bij ons, zodat wij hier rekening mee kunnen houden bij het versturen van de factuur. Gebruik de Track & Trace code welke je van de webwinkel hebt ontvangen om de actuele voortgang van je levering te checken.
Mocht jouw levering onverhoopt vertraging oplopen en is dat door de webshop niet kenbaar gemaakt aan ons, dan kunnen wij de factuur (al dan niet in samenspraak met de webshop) voor je pauzeren of uitstellen. Hiervoor kun je direct bijgaand formulier invullen. Zo hopen wij ook in tijden van pandemie ons credo “Eerst zien, dan betalen!” waar te kunnen maken.