Veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen.

Heb je nog vragen over Billink? Dat kan! Bekijk alle veelgestelde vragen op deze pagina om snel een antwoord te vinden. Kun je geen antwoord vinden? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink aankoopbescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Hoe Billink werkt

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, kun je jouw persoonsgegevens invullen. Als je aan de voorwaarden voldoet om met Billink achteraf te betalen, dan wordt de bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per e-mail. Wanneer je de bestelling ontvangen hebt dient de factuur binnen veertien dagen betaald te zijn.

Het grote voordeel van achteraf betalen is ‘eerst zien, dan betalen’. Zodra je de bestelling hebt ontvangen en hebt kunnen oordelen dat het aan de verwachting voldoet ga je over tot het betalen van de factuur. Achteraf betalen is een vorm van aankoopbescherming. Ontvang je de bestelling niet, dan hoef je de factuur niet te betalen. Mocht de bestelling niet aan de verwachting voldoen, dan kan je deze retour sturen naar de webshop waar je de bestelling plaatste.

Door te kiezen voor ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen veertien dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent en geen reader of creditcard bij de hand hebt. Daarnaast biedt ‘achteraf betalen’ de mogelijkheid een nieuwe webshop te ontdekken en eerst de producten te zien en pas achteraf te betalen met Billink. Eerst zien, dan betalen!

Bij Billink is het voor zowel particulieren als bedrijven mogelijk om achteraf te betalen.

Er gaat iets fout

Nadat je je gegevens hebt ingevoerd, voert Billink een kredietwaardigheidscheck uit. Het kan zijn dat je niet achteraf kan betalen met Billink. Hiervoor kunnen meerdere redenen zijn. Om de exacte reden te achterhalen verzoeken wij je om dit schriftelijk aan te vragen per e-mail op [email protected].

Als je te laat betaalt, ontvang je van Billink een herinnering. Houd er rekening mee dat er extra kosten berekend kunnen worden. Als je de factuur niet binnen de gestelde termijn betaalt, wordt de factuur door Billink aan een incassobureau of deurwaarder overhandigd. Deze incasseert vervolgens het openstaande bedrag, inclusief de kosten die zij berekenen.

Als je de factuur niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met onze klantenservice op te nemen. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] of telefonisch contact opnemen op telefoonnummer 0900 04 000 31. Wij versturen onze facturen vanaf [email protected]. Controleer daarom altijd naast de inbox ook de spam map op facturen.

Waarschijnlijk hebben de betaling en de herinnering elkaar gekruist. Het kan ook zijn dat wij het bedrag (nog) niet hebben ontvangen of dat de betaling aan de webshop zelf is overgemaakt. Mocht je de betaling naar Billink hebben overgemaakt, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] of telefonisch contact opnemen op telefoonnummer 0900 04 000 31

Leveringen en retouren

Je kunt het beste contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. De webshop kan je verder helpen bij vragen omtrent het retour zenden van de bestelling. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Je kunt het beste contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je meer informatie verstrekken omtrent de levering van de bestelling. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Je kunt het beste contact opnemen met de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Zij kunnen je vertellen of je de bestelling nog kunt annuleren. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Overige vragen

De klantenservice is te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. Je kunt de klantenservice per e-mail bereiken op [email protected] en telefonisch op telefoonnummer 0900 04 000 31.

Je treft de algemene voorwaarden via deze link.

Billink is trots op haar partners!

We zijn trots op de keurmerken van onze partners Thuiswinkel Business Partner en het Webshop Keurmerk.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op!

Of bel 0900 - 04 000 31