Veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen.

Heb je nog vragen over Billink? Dat kan! Bekijk alle veelgestelde vragen op deze pagina om snel een antwoord te vinden. Kun je geen antwoord vinden? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink bescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Veelgestelde vragen:

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, word je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld!

Naast het voordeel dat jij zelf bepaalt wanneer je betaalt, is het voor jou ook een fijne garantie dat je daadwerkelijk het product geleverd krijgt dat je hebt besteld. Een vorm van koopbescherming. Als het product niet aan je verwachtingen voldoet of iets mankeert, kun je het direct retour sturen aan de webwinkel waar je het hebt besteld. Billink zorgt er dan voor dat je het geld direct weer teruggestort krijgt, dit hoef je dan niet bij de verzender aan te vragen.

Nadat je je gegevens hebt ingevoerd, voert Billink een kredietwaardigheidcheck uit. Het kan zijn dat na het invoeren van je gegevens blijkt dat je niet met Billink kunt betalen. Hiervoor kunnen talloze redenen zijn. Als je de exacte reden wil weten waarom je niet met Billink kunt betalen, dan kun je dit schriftelijk aanvragen.

Als je te laat betaalt, krijg je van Billink een herinnering aan de openstaande factuur. Houd er rekening mee dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Als je de factuur niet binnen de gestelde termijn betaalt, wordt je schuld door Billink aan een incassobureau of deurwaarder overhandigd. Deze incasseert vervolgens het openstaande bedrag, inclusief de hoge kosten die dit met zich meebrengt.

Zeker, bij Billink kunnen zowel particulieren als bedrijven van Billink achteraf betalen gebruik maken.

Overige vragen

Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur, bereikbaar per telefoon op 0900 - 04 000 31 of per e-mail op [email protected]

Je treft de algemene voorwaarden via deze link.

Achteraf betalen met Billink

Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Ben je niet bekend met de webshop of wil je het product eerst zien, betaal dan achteraf met Billink. Eerst zien, dan betalen!

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de webwinkel het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.

Naast het voordeel dat je zelf bepaalt wanneer je betaalt, geeft het jou de garantie dat het juiste product daadwerkelijk wordt geleverd. Indien het product niet naar wens is, kan je het product zorgeloos terugsturen en hoef je niet te wachten totdat de webwinkel het geld weer naar jou retourneert.

Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Indien je de exacte reden wilt weten waardoor de credit check jou heeft afgekeurd, dan dien je schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink.

Bij Billink is het voor zowel particulieren als bedrijven mogelijk om achteraf te betalen.

Indien je niet binnen 14 dagen hebt betaald zal je door Billink worden herinnerd t.b.v. jouw openstaande schuld. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer ook hier geen gehoor aan wordt gegeven zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan kosten met zich meebrengen.

Je kunt een e-mail sturen aan [email protected] om je factuur alsnog op te vragen of contact opnemen met telefoonnummer 0900 - 04 000 31. Wij versturen de e-mail vanaf een [email protected] adres, controleer je e-mailbox en spambox daarom goed.

De betaling en de herinnering kunnen elkaar gekruist hebben waardoor je onterecht bent aangeschreven. Neem hiervoor direct contact op met Billink. Het is ook mogelijk dat het door jou overgemaakte bedrag minder is dan op het factuur vermelde bedrag of dat je het bedrag per ongeluk aan de webshop hebt overgemaakt in plaats van Billink.

Leveringen en retouren

Je kunt het beste contact opnemen met de Webshop welke jou meer informatie kan verstrekken betreffende jouw zending. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Je kunt het beste contact opnemen met de webshop welke je verder kan helpen bij vragen over de retournering van jouw bestelling. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Je kunt het beste contact opnemen met de webshop om te vragen of je jouw bestelling nog kunt annuleren. Je treft de gegevens van de webshop rechts bovenaan op de factuur.

Billink is trots op haar partners!

We zijn trots op de keurmerken van onze partners Thuiswinkel Business Partner en het Webshop Keurmerk.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op!

Of bel 0900 - 04 000 31