Laat ons weten wat er misgaat.

Laat ons weten wat er misgaat.

Bij Billink vinden wij dat online winkelen leuk, simpel en veilig moet zijn. We vinden het erg vervelend dat jij dit niet zo ervaart. Via dit formulier kun je aangeven tegen welke problemen je aanloopt. Wij gaan op basis van je klacht uitzoeken wat er aan de hand is en hoe wij je hierbij het beste kunnen helpen.

De ingevulde gegevens gebruiken wij enkel voor het oplossen van deze klacht met de betrokken partijen. De gegevens zullen niet openbaar worden gemaakt.

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink bescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Stap 1/2 Gegevens bestelling

We vragen eerst enkele specifieke gegevens over de bestelling. Op basis van deze gegevens kunnen wij de bestelling terugvinden in ons systeem, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Stap 2/2 Beschrijf je klacht

Beschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Geef daarbij ook aan welke stappen je tot nu toe al hebt ondernomen. Voeg eventueel bijlagen toe die je klacht verduidelijken.

max. bestandsgrootte 64 MB

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op!

Of bel 0900 - 04 000 31