Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Consument Zakelijk
Consument Zakelijk
Winkelstraat Acties Klantenservice
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Billink aankoop-bescherming.

Bij Billink vinden wij dat online winkelen leuk, simpel en veilig moet zijn.

Bij achteraf betalen via Billink krijg je eerst je product en daarna de factuur, die je binnen 14 dagen voldoet. Zo betaal je pas als je tevreden bent. Bij problemen staan wij klaar om te helpen. Hieronder ontdek je hoe onze Billink aankoopbescherming je bijstaat.

Billink aankoopbescherming

24 Snail 1 | Achteraf Betalen | Billink

Vertraagde levering

Els’ bestelde jurk is vertraagd. Ze contacteert Billink, die haar factuur 14 dagen pauzeert tot de jurk is geleverd.

16 Broken | Achteraf Betalen | Billink

Beschadigd product

Pieter ontvangt een beschadigde koptelefoon. Na retourneren pauzeert Billink zijn factuur in afwachting van een vervanging.

08 charity | Achteraf Betalen | Billink

Verkeerde maat product

Jurgen heeft een nieuw trainingsshirt besteld maar is in de tussentijd zo breed geworden door het vele trainen dat het shirt te klein is. Hij stuurt het shirt terug en besteld de juiste maat. Hij betaald pas aan Billink als hij de juiste maat heeft ontvangen.

48 Fail Delivery | Achteraf Betalen | Billink

Niet geleverd

Linda’s pannenset komt niet op tijd aan. Na 5 dagen zonder oplossing, bevestigt Billink dat ze niet hoeft te betalen.

29 Cashback | Achteraf Betalen | Billink

Teveel betaald

Jesper betaald per ongeluk €216,30 voor zijn deodorant terwijl er €21,63 op de factuur stond. Billink corrigeert de betaling en stort het teveel betaalde bedrag terug.

5 No corruption | Achteraf Betalen | Billink

Onterechte incasso

Bram krijgt ten onrechte een incassomelding. Billink stelt hem gerust en annuleert de incassoactiviteiten.

Bestelling (nog) niet ontvangen?

Het voordeel van achteraf betalen is dat je het product eerst ontvangt, voordat je betaalt. Heb je je bestelling nog niet bij de naderende betaaldatum?

  • Kijk naar berichten van de webwinkel over vertraging.

  • Contacteer Billink’s klantenservice om de factuur 14 dagen te pauzeren.

  • Geen product bij de nieuwe betaaldatum? Mail de webwinkel voor bestelstatus.

  • Probleem na 5 werkdagen niet opgelost? Contacteer ons; je hoeft niet te betalen als de bestelling niet is geleverd.

Bestelling voldoet niet aan je verwachting

Bij online kopen zie je het product niet vooraf. Is het beschadigd of voldoet het niet? Dan heb je 14 dagen bedenktijd*, tenzij specifieke uitzonderingen gelden. Bij retour:

  • Volg de webwinkel’s retourinstructies; stuur aangetekend terug en bewaar het verzendbewijs.

  • Informeer Billink’s klantenservice om de factuur te pauzeren.

  • Retour nog niet verwerkt bij naderende betaaldatum? Mail de webwinkel voor status.

  • Probleem na 5 dagen niet opgelost? Contacteer ons. Bij bewezen gelijk, hoef je ons niet te betalen.

*Uitzonderingen, zoals hygiëne of houdbaarheid, zijn mogelijk. Meer info op ConsuWijzer over koop op afstand. Meer informatie>

Niet betalen aan Billink

Wanneer wij na onderzoek vaststellen dat je de factuur niet aan Billink hoeft te betalen, geven wij de factuur terug aan de webshop. Je zult vanuit Billink geen herinneringen meer ontvangen om de factuur te betalen. Wanneer je factuur al is doorgezet naar een incassobureau, zullen ook zij hun incassowerkzaamheden staken. Dit betekent niet automatisch dat de factuur volledig komt te vervallen. Mogelijk ontvang je vanuit de webshop zelf nog informatie of herinneringen over deze factuur.

Nog steeds een probleem?

Meld problemen via ons klachtenformulier, waarin je specifiek het probleem beschrijft. Onze Operations Manager onderzoekt je klacht en zoekt de beste oplossing. De gegevens worden alleen gebruikt om de klacht te behandelen en niet openbaar gemaakt.

Billink Winkelstraat

Achteraf betalen doe je bij deze webshops

Shop Nu

  • webwink
  • webshop keurmerk officeel partner