Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Consument Zakelijk
Consument Zakelijk
Winkelstraat Acties Klantenservice
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Billink tutorials

Als je klant bent bij Billink werken we achter de schermen met app.billink.nl. Als je daar voor het eerst een kijkje neemt, roept dit misschien wat vragen op. Hieronder leggen we in vijf video’s de meest voorkomende vragen uit aan de hand van voorbeelden. Zodat jij zelfstanding aan de slag kan en optimaal gebruik kan maken van Billink!

1. Korte rondleiding

Eerst geven we een korte rondleiding in app.billink.nl, onze klantomgeving. De belangrijkste basis elementen van het portaal worden kort toegelicht. Ordernummerzoekbalk, actuele uitbetalingsbedrag, veranderen van de taal, totale omzet per maand en hoe je dit kan downloaden voor jouw boekhouding.

2. Credit toevoegen

Deze video gaat over hoe je een credit kunt toepassen in jouw klantomgeving. Een credit kan worden opgedeeld in volledige credit en gedeeltelijke credit.

3. Order pauzeren

In dit deel leggen we uit hoe je een order in app.billink.nl kunt pauzeren. Een order pauzeren kan opgedeeld worden in twee periodes; tot 14 dagen en langer tot 14 dagen.

4. Toevoegen van betaling

In deze tutorial laten we zien hoe je zelf een betaling kan toevoegen in app.billink.nl. Een betaling kan opgedeeld worden in volledige en gedeeltelijke betaling.

5. Factuur zoeken

In het laatste onderwerp leggen we je uit hoe je een dispuut kan aanmaken in app.billink.nl. Deze wordt aangemaakt op aangeven van de consument. Hier leggen we je uit hoe dit eenvoudig en snel zelf kan afhandelen.

Billink tutorials

Als je klant bent bij Billink werken we achter de schermen met app.billink.nl. Als je daar voor het eerst een kijkje neemt, roept dit misschien wat vragen op. Hieronder leggen we in vijf video’s de meest voorkomende vragen uit aan de hand van voorbeelden. Zodat jij zelfstanding aan de slag kan en optimaal gebruik kan maken van Billink!

1. Korte rondleiding

Korte rondleiding. Eerst geven een korte rondleiding in app.billink.nl, onze klantomgeving. De belangrijkste basis elementen van het portaal worden kort toegelicht; ordernummerzoekbalk, actuele uitbetalingsbedrag, veranderen van de taal, totale omzet per maand en hoe je dit kan downloaden voor jouw boekhouding.

2. Credit toevoegen

Credit toevoegen. Deze video gaat over hoe je een credit kunt toepassen in jouw klantomgeving. Een credit kan worden opgedeeld in volledige credit en gedeeltelijke credit.

3. Order pauzeren

Order pauzeren. In dit deel leggen we uit hoe je een order in app.billink.nl kunt pauzeren. Een order pauzeren kan opgedeeld worden in twee periodes; tot 14 dagen en langer tot 14 dagen.

4. Toevoegen van betaling

Toevoegen van betaling. In deze tutorial laten we zien hoe je zelf een betaling kan toevoegen in app.billink.nl. Een betaling kan opgedeeld worden in volledige en gedeeltelijke betaling.

5. Factuur zoeken

In het laatste onderwerp leggen we je uit hoe je een dispuut kan aanmaken in app.billink.nl. Deze wordt aangemaakt op aangeven van de consument. Hier leggen we je uit hoe dit eenvoudig en snel zelf kan afhandelen.

  • webshop keurmerk officeel partner