Vragen?
Wij helpen je graag.

Achteraf betalen

Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Ben je niet bekend met de webshop of wil je het product eerst zien, betaal dan achteraf met Billink. Eerst zien, dan betalen!
Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de webwinkel het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.
Naast het voordeel dat je zelf bepaalt wanneer je betaalt, geeft het jou de garantie dat het juiste product daadwerkelijk wordt geleverd. Indien het product niet naar wens is, kan je het product zorgeloos terugsturen en hoef je niet te wachten totdat de webwinkel het geld weer naar jou retourneert.
Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Indien je de exacte reden wilt weten waardoor de credit check jou heeft afgekeurd, dan dien je schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink voorzien van een kopie van je paspoort.
Bij Billink is het voor zowel particulieren als bedrijven mogelijk om achteraf te betalen.
Indien je niet binnen 14 dagen hebt betaald zal je door Billink worden herinnerd t.b.v. jouw openstaande schuld. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer ook hier geen gehoor aan wordt gegeven zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.
Je kunt een e-mail sturen aan [email protected] om je factuur alsnog op te vragen of contact opnemen met telefoonnummer 0900 - 04 000 31. Wij versturen de e-mail vanaf een [email protected] adres, controleer je e-mailbox en spambox daarom goed.
De betaling en de herinnering kunnen elkaar gekruist hebben waardoor je onterecht bent aangeschreven. Neem hiervoor direct contact op met Billink. Het is ook mogelijk dat het door jou overgemaakte bedrag minder is dan op het factuur vermelde bedrag of dat je het bedrag per ongeluk aan de webshop hebt overgemaakt in plaats van Billink.

Heb je hulp nodig?