Consument Zakelijk

Stagiair(e) Klantenservice.

Stagiair(e) Klantenservice.

Billink in het kort:

  • Betaal alleen voor wat je houdt
  • Ontvang direct je producten
  • Betaal binnen 14 dagen
  • Billink aankoopbescherming
  • Niet goed? Direct geld retour
  • Geen extra kosten

Stagiair(e) Klantenservice

Mbo | min. 5 maanden | 32-40 uur per week | in Rotterdam

De afdeling klantenservice van Billink is op zoek naar een stagiair(e) Klantenservice voor 4 of 5 dagen per week. De meewerkstage start in februari 2020.

Billink is een jonge en innovatieve organisatie welke zich focust op achteraf betalen binnen de e-commerce markt. Zij heeft zich de afgelopen 7 jaar geprofileerd als flexibel, meedenkend en creatief. Inmiddels heeft Billink het vertrouwen gewonnen van diverse gerenommeerde e-commerce partijen. Dit uit zich door de geheel naar eigen wens in te richten workflows, processen, acceptatiecriteria, acceptatiegraad en werkwijze. Billink streeft ernaar samen met haar business partners een optimaal rendement te halen uit deze populaire betaalmethode.

Wat ga je leren?

  • Het informeren, adviseren en terugkoppelen van informatie naar de klant;
  • Het beantwoorden van alle binnenkomende mails en telefoontjes
  • Het vastleggen van klantgegevens en gestelde vragen in het daarvoor bestemde systeem;
  • Diverse administratieve afhandelingen;

Wie zoeken wij?

  • Wij zoeken een doorzetter, die proactief zaken leert oppakken!
  • Je bent bezig met een MBO-opleiding in de richting commercieel medewerker of administratief medewerker;
  • Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is;
  • Je pikt snel informatie op;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden;
  • Je bent positief ingesteld;
  • Je bent representatief;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent voor je stage minimaal 32 uur beschikbaar, stagedagen afhankelijk van terugkomdag op school;
  • Je moet in staat zijn een VOG te kunnen overleggen.

Wat bieden wij jou?

  • Een stage bij één van de gezelligste en snelst groeiende fin-tech bedrijven van Nederland;
  • Een leuke stagevergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een energieke en ambitieuze werksfeer waar het motto “work hard, play mariokart” geldt;
  • Gezellige bedrijfsfeesten en vrijdagmiddagborrels.

Enthousiast geworden?

Kun je jezelf vinden in de bovenstaande omschrijving en ben jij een leergierige, proactieve student, die het leuk vindt om in contact te zijn met mensen van jouw leeftijd en stage te lopen voor een bedrijf waar veel aandacht is voor gezellige bedrijfsfeesten, vrijdagmiddagborrels en andere leuke activiteiten? Kortom: zoek jij een stageplaats waar je veel leert en plezier hebt? Reageer dan op de stage Klantenservice bij Billink!

Stuur dan jouw sollicitatie (motivatie en CV) per e-mail aan de afdeling HR bij Billink: [email protected]. Je kunt jouw sollicitatie richten aan Ingrid Holthuis, HR Officer.

Meer informatie over Billink? Bezoek onze website www.billink.nl. Ons kantoor ligt naast metrostation Wilhelminaplein en is daarom gemakkelijk per OV bereikbaar.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer vacatures

Heb je vragen of wil je meer weten?

Neem contact op!

Of bel 010-4141473