Billink app
Billink app
Eerst zien, dan betalen!
Consument Zakelijk
Consument Zakelijk
Winkelstraat Acties Klantenservice
Altijd en overal inzicht van al je aankopen met de ‘Mijn Billink app’.

Klantenservice medewerk(st)er bij Billink.

Klantenservice medewerk(st)er bij Billink!

MBO/HBO werk- en denkniveau | Per direct | 32 uur | Rotterdam  

Wij bij Billink bieden webshops en consumenten Billink Achteraf Betalen aan. Dit geeft de consument de mogelijkheid om het product eerst in ontvangst te nemen, alvorens je betaalt. We hechten enorm veel waarde aan de klantbeleving, die voor ons centraal staat bij het aanbieden van onze dienst. Waar dat in heeft geresulteerd? Wij zijn beoordeeld als de beste online betaalmethode van NL en BE, met een score van 4.8/5 waar wij enorm trots op zijn. Dat hebben wij onder meer te danken aan onze geweldige klantenservice, waar betrouwbaar, snel, vriendelijk en accuraat wordt gehandeld.  

Wij, als team Billink, doen er alles aan om deze geweldige score te behouden. Dat is ook precies waarom je deze vacature leest. We zoeken namelijk een enthousiaste, gedreven en zelfstandige medewerk(st)er om ons te versterken op klantenservice voor 32 uur per week. Herken jij jezelf hierin? Lees dan zeker even door! 

 

Functieomschrijving 

Inmiddels maken duizenden webshops gebruik van Billink. Dat betekent dat wij iedere dag enkele duizenden transacties verwerken. Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en live chat. Jij voorziet consumenten en klanten op vriendelijke en professionele wijze van de juiste informatie en draagt zorg voor een juiste administratieve afhandeling. Tevens begeleid je nieuwe klanten wanneer zij starten met het aanbieden van Billink achteraf betalen. Je beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen en wil voor het beste resultaat gaan. 

 

Wat verwachten wij van jou 

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO-opleiding; 
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar; 
  • Je bent bereid om minimaal 1 dag in de week tot 20.00 te werken (starttijd in overleg); 
  • Je bent klantgericht en staat stevig in je schoenen; 
  • Je werkt zelfstandig en gestructureerd; 
  • Je pikt informatie snel op en doorziet processen; 
  • Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands; 
  • Ervaring met klantenservice is een pré. 

 

Wat bieden wij jou; 

  • Marktconform salaris; 
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis; 
  • Reiskosten– of thuiswerkvergoeding; 
  • Intensief inwerktraject en mogelijkheden om via trainingen je vaardigheden verder te ontwikkelen; 
  • Jong, ambitieus en gezellig team in een fintech start-up; 
  • Een fijne werkplek waar je jezelf kan zijn 

 

Momenteel werken wij vanwege de maatregelen zo veel mogelijk thuis. Wij doen ons best om het inwerken, indien mogelijk, op kantoor te laten plaatsvinden.  

 

Geïnteresseerd? 

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Wij ontvangen je motivatie en CV graag! Binnen twee weken kun je een reactie van ons verwachten. Je kunt je sollicitatie richten aan Eline Smeets via deze link. Mocht je nog vragen hebben, kun je deze mailen naar [email protected] 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

 

Heb je vragen of wil je meer weten?

NEEM CONTACT OP!

Of bel 010-4141473

  • webwink
  • webshop keurmerk officeel partner