22 juli 2025 | case | 5 min leestijd
Wat ooit begon als een webshop voor maatwerk kozijnen, is inmiddels uitgegroeid tot het grootste online kozijnenplatform van Nederland. Toelevering Online bedient zowel zakelijke klanten als particulieren. Voor zakelijke klanten is achteraf betalen op factuur een belangrijk voordeel: het maakt het mogelijk dat meerdere medewerkers bestellingen plaatsen zonder dat één persoon direct hoeft te betalen. In een gesprek met Daan Bol, directeur van Toelevering Online, wordt duidelijk hoe de samenwerking met Billink bijdraagt aan een efficiënte en klantvriendelijke betaalervaring.
Achteraf betalen is onmisbaar
“Als ik één aanbeveling mag doen aan collega ondernemers en B2B-ondernemers, dan zou ik zeggen: bied achteraf betalen aan via Billink”, vertelt Daan Bol. “Het is echt een aanvulling voor jouw klantenbestand.” Vooral in de bouwsector, waar snelheid en vertrouwen essentieel zijn, is een soepele betaalervaring onmisbaar. Via Billink kunnen bedrijven namelijk achteraf betalen op factuur, waardoor meerdere medewerkers makkelijk bestellingen kunnen plaatsen zonder dat één persoon direct betaalt.
Bekijk hier de hele video:
Één partner, volledige ontzorging
Toelevering Online maakte eerder gebruik van verschillende betaaloplossingen, maar koos uiteindelijk voor één duidelijke richting: alles onderbrengen bij Billink. “Wij hebben ervoor gekozen om eigenlijk alles te beleggen bij Billink. Zowel het beheer als het risico en een stukje klantcontact. Dat is voor ons perfect.” Daarbij neemt Billink ook het volledige debiteurenbeheer over, waardoor Toelevering Online hier helemaal geen omkijken naar heeft. Deze keuze zorgt voor rust en overzicht binnen de organisatie en een gestroomlijnde ervaring voor de klant.

Maatwerk voor een specifieke doelgroep
De klanten van Toelevering Online zijn geen standaard consumenten, maar professionals met specifieke wensen. “De dag van vandaag hebben we zo’n 3000 klanten die we op dit moment goed kunnen bedienen en sinds vorig jaar zijn we ook doorgroeid naar grotere klanten, grotere aannemers en daarvoor zijn we in gesprek met Billink om te kijken of we hogere kredieten kunnen aanbieden, zodat we ook orders binnen kunnen en ook deze klantgroep goed kunnen bedienen.”
Heldere communicatie in de samenwerking
Niet alleen de betaalmethode zelf, maar ook de communicatie eromheen is belangrijk. Zo zegt Daan: “De samenwerking met het team van Billink ervaren wij als zeer prettig. Het is even schakelen, belletje plegen en dan doen we de koppen bij elkaar en gaan we kijken naar een pragmatische oplossing om te zorgen dat we op korte termijn iets kunnen aanbieden aan onze klanten. Dat wordt heel erg gewaardeerd.”
Deel dit artikel op:
Lees meer…
Zo beschermt Billink jouw webshop tegen online fraude
Toelevering Online kiest voor zakelijk betaalgemak met Billink
Hoe werkt Billink? De checkout-hack die klanten vertrouwen geeft
Meer weten?
Tarieven Calculator
Vul onze tarievencalculator in en ontdek hoe voordelig jij Billink aan kunt bieden! Naar Tarieven Calculator>
Integraties
Billink heeft voor vrijwel ieder platform of omgeving een integratiemogelijkheid. Naar integraties>
Pakketten
Bekijk onze pakketten en ontdek hoe voordelig jij Billink aan kunt bieden! Naar pakketten>