Always try to contact the webshop first. The webshops affiliated with Billink are obligated to be reachable via at least two different channels (telephone, chat, email etc.). Is a webshop completely unreachable after several attempts, Fill in contact form and we'll see what we can do for you.
Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen reactie ontvangen? Stuur jouw correspondentie door naar Billink via [email protected]. We'll open a dispute and try to contact the webshop.
Billink voert een credit check uit met de gegevens die je bij de bestelling hebt ingevuld. Wij controleren onder andere je adres, naam, geboortedatum, IP-adres en eventueel nog openstaande facturen bij Billink. Wanneer wij aangeven dat het niet mogelijk is om de bestelling achteraf te betalen met Billink, kun je kiezen voor een andere betaalmethode. Vanwege de privacywetgeving kunnen wij helaas de reden waarom je bent afgewezen niet inzien.
Does this refusal not make sense in your opinion? Then you can safely identify yourself online with iDIN via de vertrouwde omgeving van jouw eigen bank. Heb je tijdens de bestelling een telefoonnummer opgegeven? Dan krijg je hier een sms over met de vervolgstappen. Nadat je voor iDIN hebt gekozen en je bank hebt geselecteerd, kom je in de beveiligde inlogomgeving van je bank. Na het inloggen krijg je te zien welke gegevens er met Billink worden gedeeld. Het gaat hierbij om je volledige naam, geboortedatum en adresgegevens. Deze worden vervolgens met één klik op de knop beveiligd naar Billink verstuurd. Billink ontvangt uiteraard niet jouw betaalgegevens en iDIN is dan ook geen betaalmethode. Ook jouw bank krijgt niet te zien welke webshop jij bezoekt.
Do you still have a question about acceptance? Ask it here.
If you can't log into the Billink app., close the app completely and restart it. If this doesn't work either, you can try uninstalling the app and downloading it again from the Google Play Store (Android) or the Apple App Store (iOS). If the problem persists, fill in the contact form and please describe the problems you're experiencing with the Billink app in detail.
Goed om te weten: wij werken dagelijks aan het doorontwikkelen van onze app. Elke vorm van feedback van jou als eindgebruiker is natuurlijk welkom.
Het kan zijn dat de webwinkel waar jij je bestelling hebt geplaatst een langere verwerkingstijd of leveringstijd heeft dan je van hen gewend bent. Wij hebben alle bij Billink aangesloten webshops gevraagd het kenbaar te maken bij ons, zodat wij hier rekening mee kunnen houden bij het versturen van de factuur. Gebruik de Track & Trace code welke je van de webwinkel hebt ontvangen om de actuele voortgang van je levering te checken.
Mocht jouw levering onverhoopt vertraging oplopen en is dat door de webshop niet kenbaar gemaakt aan ons, dan kunnen wij de factuur (al dan niet in samenspraak met de webshop) voor je pauzeren of uitstellen. Hiervoor kun je direct bijgaand formulier invullen. Zo hopen wij ook in tijden van pandemie ons credo “Eerst zien, dan betalen!” waar te kunnen maken.